Reading:
TEKEDU își mărește echipa și angajează Manager de Proiect / Asistent de Proiect!

TEKEDU își mărește echipa și angajează Manager de Proiect / Asistent de Proiect!

Sîngerei
05 ianuarie 2021
Image

TEKEDU este partener UNICEF Moldova în cadrul proiectului EVA – promovarea egalității de gen în raioanele Cahul și Ungheni. În cadrul acestui proiect, TEKEDU va implementa inițiativa – Inovații sociale și abilitarea adolescenților și adolescentelor pentru combaterea tuturor formelor de violență în toate mediile.

Programul va oferi instruire participanților în domeniul antreprenoriatului social ca instrument de combatere a normelor negative din societate. 10 echipe vor fi selectate la final pentru finanțare și mentorat în implementarea proiectelor sociale în comunitățile locale.

Proiectul este adresat adolescenților și adolescentelor din raioanele Cahul și Ungheni. Durata proiectului (și a angajării este 12 luni).

Programul este finanțat de Uniunea Europeană și implementat în parteneriat cu UNICEF Moldova și UN Women.

Profilul candidatului/candidatei pentru Manager de Proiect / Asistent de Proiect:

  • Suntem în căutarea unei persoane proactive care se va alătura echipei noastre în calitate de Manager de Proiect / Asistent de Proiect. Poziția este potrivită pentru o persoană pasionată de educația tinerilor/tinerelor și de domenii precum egalitate de gen, abilitarea tinerilor, combaterea violenței.
  • Studii și abilități: Studii superioare
  • Limbi vorbite: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română și Engleză; cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;
  • Experiență de muncă:
    • Minimum 2 ani în implementarea proiectelor
    • Experiență de logistică (organizare evenimente)
    • Experiență demonstrată de lucru în echipă
  • Vom oferi training de inducție, instruire și suport pentru candidatul/a selectat/ă.
  • TEKEDU este o organizație cu zero nivel de toleranță față de abuzuri sub orice formă, în perioada selecției vom evalua profilul candidaților și lipsa antecedentelor penale.

Managerul de Proiect trebuie să posede competențe manageriale: Planificare, implementare, monitorizare; Analiză şi sinteză, previziune a evoluţiei evenimentelor; Redactare de rapoarte clare, coerente şi corecte.

Responsabilități Asistent de Proiect:

  • Suport în coordonarea și implementarea activităților de educație non-formală și comunicare:
    • Suport logistic și organizatoric pentru implementarea programelor de instruire pentru 100 de tineri din Ungheni și Cahul.
    • Asigurarea documentării necesare pentru concursurile/tenderele necesare pentru realizarea activităților proiectului.

Responsabilități generale Asistent de Proiect:

  • Suport în selecția personalului de proiect.
  • Livrarea rapoartelor de activitate săptămânale ale proiectului și coordonarea acestora cu Managerul de proiect.
  • Reprezentarea proiectului față de parteneri și instituții media la solicitarea Managerului de proiect.

Responsabilități Manager de Proiect:

  • Coordonarea și implementarea activităților de educație non-formală și comunicare:
    • Implementarea programelor de instruire pentru 100 de tineri din Ungheni și Cahul (conform metodologiei existente).
    • Selecția și coordonarea instruirii pentru 10 mentori ai programului.
    • Identificarea persoanei/companiei care va realiza strategia de comunicare și materialele de comunicare ale proiectului.
    • Asigurarea promovării proiectului în raioanele Cahul și Ungheni (12 localități selectate prioritare).

  • Coordonarea echipei consultanților locali:
    • Selecția consultanților locali la Cahul și Ungheni
    • Instruirea consultanților locali și suport în planificarea activităților la nivel local
    • Monitorizarea și evaluarea activităților la nivel local, colectarea rapoartelor de activitate lunare.

Responsabilități generale Manager de Proiect:

  • Suport în selecția personalului de proiect.
  • Livrarea rapoartelor de activitate trimestriale către UNICEF Moldova (sau conform solicitărilor instituției finanțatoare).
  • Reprezentarea proiectului față de parteneri și instituții media.

Pentru a aplica:

  • Expediază CV-ul și o scrisoare de motivare la: mihaela.iurascu@tekedu.org până la 20 ianuarie 2021.
  • Pentru informații suplimentare vă rugăm să sunați la: 067 361 906 persoana de contact – Mihaela Iurașcu

Candidații/tele selectați/e vor fi invitați/te la interviu.

Te încurajăm să aplici, vrem să te cunoaștem!



Icon For Arrow-up